Mitt 2013!

Januari:
Firade in 2013 med ett super bra gäng och försökte få den perfekta pussbilden under fyverkerien.
 
Februari:
Hade en super mysig alla hjärtansdag med Filip hemma hos mig. Sen 5 dagar efter det firade vi 1 år tillsammans i stan, med middag på Costas och bio.
 
Mars:
Kollade på när Filip hade skidtävling, vi sov första gången i Hannas lägenhet och var ute och grillade med släkten. Sen klädde vi ut oss till påskkäringar och tog massa fina bilder.
 
April: 
Jag och Filip bjöd Ida och Wille på 3 rätters. Var även i fjällen en helg med pappa, hans kompis och Julia.
 
Maj:
Det började bli väldigt varmt så man kunde ligga ute i bikini och Anna-Sara blev 17år!
 
Juni:
Var och kollade på Filips skolavslutning. Sen på kvällen for vi till Turiket och stannade där i 2 veckor.
 
Juli:
Var en helg i Åsele med madelene + fler. Jag och Filip bodde ensam hos honom i nästan en vecka. Var på vännäsbadet och på kalas hos Ida.
 
Augusti:
 
Jobbade 3 veckor på ett äldreboende, fyllde 17 och hade kalas. Började också 2:an.
 
September:
Var i Lycksele en helg och bodde i husvagnen med pappa och Julia. Vi var också med Elina och Madde + shoppade loss på dollarstore.
 
Oktober:
Började oktober väldigt bra genom att fara till Stockholm med Filip. Vi bodde hos min kusin, shoppade som galningar och testade frozen yoghurt för första gången.
 
November:
Var på en jätte rolig halloweenfest utklädd till katt. 
 
December:
Körde bingolotto på uppesittarkvällen med Filip. Sen firade jul med mamma släkt hos min moster.

Kommentarer
Postat av: Stina

AGNES LINNEA LJUNGJÖRK, NU FÅR DU FÖR TUSAN BLOGGA!!!!!!!

2014-02-27 @ 18:29:30
URL: http://stinael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0